.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع مقدس سنگر به سنگر شناسانده شود

فرمانده سپاه كربلاي مازندران، دفاع مقدس را مملو از حوادث تلخ و شيريني خواند كه بايد قدم به قدم و سنگر به سنگر شناخته شود.

محمدتقي شاهچراغي ظهر امروز در همايش تبيين نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در دفاع مقدس و جنگ نرم اظهار داشت: جنگ تعاملات مادي را به هم ريخت و دشمنان اسلام را به اضمحلال و نابودي كشاند.
وي دوران دفاع مقدس را حادثه‌اي بي‌ديل در صدر اسلام عنوان و افزود: حادثه‌اي كه نماد ايستادگي ملت ايران بود و در اين نبرد همه اقشار مردم حضور داشتند.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران جنگ را يك گنج بزرگ خواند و تصريح كرد: جنگ ميدان نبرد فيزيكي توپ، تانك و خاكريز نبود بلكه واقعيتي كه در ميدان دفاع مقدس وجود داشت، مبارزه ايمان برابر كفر بوده است.
وي با اشاره به اينكه در يادواره‌هاي شهدا، برگزاري نمايشگاه‌هاي دفاع مقدس نيز بيشتر به سخت‌فزاري و آوردن نمادها بسنده مي‌شود، گفت: مهمترين چيز كه بايد در يادواره‌ها به آن توجه شود چرايي حضور نوجوانان و جوان و نونهالان در دفاع مقدس بود، بايد بررسي شود چه نيرويي آنها را به ميدان نبرد مي‌آورد.
شاهچراغي بر بيان واقعيت‌هاي دفاع مقدس تاكيد كرد و افزود: در بعضي از مواقع آنگونه شهدا را دست نيافتني مي‌كنند كه شناخت آنها مشكل است در صورتي كه شهدا و كساني كه در دفاع مقدس حضور داشتند، همان افراد و فرزندان مردم بودند.
وي با اشاره به اينكه در مازندران به شناخت دقيق چرايي حضور آنها كه بيانگر نقش روشن باشد كم پرداخته شده است، اظهار داشت: دسترسي درست به شهدا و تفسير واقعيت‌هاي زندگي شهدا ضروري است.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران دفاع مقدس را مملو از حوادث تلخ و شيريني خواند كه بايد قدم به قدم و سنگر به سنگر شناخته شود.
وي دفاع مقدس را همان همت مضاعفي خواند در پيام آغاز سال رهبري انقلاب نقش بسته بود و تصريح كرد: بايد مهمترين تلاش‌ها انجام مي‌شد تا لطف خداوند هم شامل حال رزمندگان مي‌شد تا بتوانند از ميدان‌هاي دفاع پيروز بيرون بياييند.
شاهچراغي دفاع مقدس را يك جنگ نرم و تعارض و تقابل دو انديشه خواند و يادآور شد: تا زماني كه اين انديشه باشد، اين تعارض و تقابل وجود دارد.
وي با تاكيد بر اينكه دفاع در جنگ نرمي كه دشمنان ايجاد كردند، همانند زمان دفاع مقدس ايثار، رويارويي مي‌خواهد، بيان داشت: بايد از ويژگي‌هاي دفاع مقدس استفاده كرد.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران گفت: نابساماني‌هاي اجتماعي امروز محصول عدم توجه به امور فرهنگي است و نبايد در اين بخش توپ را به زمين ديگري انداخت.
وي ايمان به خدا و تبيعت از ولايت را مهمترين عنصر در مبارزه با جنگ نرم خواند و گفت: در جنگ نرمي كه داريم تبيعت از ولايت فقيه ضروري است.
شاهچراغي با اعلام اينكه دشمن در فضاي مجازي ميدان‌داري مي‌كند، افزود: بايد از قابليت‌هاي رسانه‌هاي داخلي در اين مبارزه استفاده شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.